Aralık
KTÜ- KATUM ile İlgili Toplantı Yapıldı
Üniversitemiz bünyesinde, Meslek Yüksekokulumuzda kurulması planlanan ve (YÖK) YükseköÄŸretim Yürütme Kurulu kararınca da uygun görülen Kaynak Teknolojisi ve Tahribatsız Muayene Uygulama ve AraÅŸtırma Merkezi (KTÜ-KATUM) ile ilgili, MYO Müdürümüz Doç. Dr. Hamdullah Çuvalcı hocamızın baÅŸkanlığında, ilgili akademik ve idari personelimizin katılımı ile toplantı yapıldı. KTÜ-KATUM YönetmeliÄŸi'nin kısa zamanda Resmi Gazetede yayınlanması bekleniyor. Kaynakçıların sertifikalandırılması vb. hizmetler, KTÜ-KATUM adı altında, Meslek Yüksekokulumuzda verilmeye baÅŸlanacak.