Mart
KTÜ Masa Tenisi Müsabakasında Dördüncü Olduk.
KTÜ 35. Spor Åžöleni kapsamında düzenlenen müsabakalarda, Meslek Yüksekokulu Masa Tenisi Takımımız Üniversite Dördüncüsü oldu.
AntrenörlüÄŸünü ÖÄŸr. Gör. Murat KÜÇÜKALİ’nin yaptığı MYO Masa Tenisi Takımında, Emre KAYA (Mekatronik-II), Ömer SÖDEK (Makine-I), Ceyhan
BAYSAL (Mekatronik-II), Adem ÖZTÜRK (Elektrik-II) ve Kemal ÅžEKER ( Elektrik-II) isimli öÄŸrencilerimiz yer aldı.
Müsabakalar sonucunda, MYO Masa Tenisi Takımımız, Tıp Fakültesi, Mühendislik Fakültesi ve Orman Fakültesi’nden sonra 4.oldu.
Sorumlu hocamızı ve öÄŸrencilerimizi tebrik ediyoruz.