Mart
Semıner Duyurusu Konu : “Kizilay Hızmetlerı, Erasmus ve Eurodesk”
KTÜ ABDULLAH KANCA MYO MÜDÜRLÜÄžÜ
SEMİNER DUYURUSU
KONU : “KIZILAY HİZMETLERİ, ERASMUS VE EURODESK”
TARİH : 20 MART 2014 – PERÅžEMBE
SAAT : 14:00
YER : KTÜ ABDULLAH KANCA MYO SEMİNER SALONU
TÜRK KIZILAYI GENEL MÜDÜRLÜÄžÜ GENÇLİK HİZMETLERİ MÜDÜRÜ AYLA KAPLAN VE KIZILAY GENEL MÜDÜRLÜÄžÜ YETKİLİLERİNİN KONUÅžMACI OLARAK KATILACAÄžI, KIZILAY SÜRMENE ÅžUBE BAÅžKANLIÄžI TARAFINDAN, MYO MÜDÜRLÜÄžÜMÜZDE “KIZILAY HİZMETLERİ, ERASMUS VE EURODESK” KONULU SEMİNER DÜZENLENECEKTİR.
TÜM ÖÄžRENCİLERİMİZE VE PERSONELİMİZE DUYURULUR.