“Doğal Gaz ve Tesisatı Sektörünün Güncel Durumu, İş Fırsatları ve DGS ile Lisans Eğitimi” Konulu Mezunlarla Söyleşi Düzenlendi.
Meslek Yüksekokulumuz Elektrik ve Enerji Bölümü ve Mezunlarla iletiÅŸim Komisyonu tarafından 16 Kasım Salı günü saat 11:00’de söyleÅŸi düzenlendi. Arsin Meslek Yüksekokulu DoÄŸal Gaz ve Tesisatı Teknolojisi Programı akademik personeli ve öÄŸrencilerinin katılımıyla düzenlenen söyleÅŸide, 2018 yılı mezunlarımızdan Onur YAVRU ve Emirhan İSHAK, doÄŸal gaz ve tesisatı sektörünün güncel durumu, iÅŸ fırsatları ve DGS ile lisans eÄŸitimi hakkında detaylı bilgilendirmelerde bulundular. SöyleÅŸi programı soru-cevap bölümünün ardından MYO Müdür Yardımcısı ÖÄŸr. Gör. Dr. Hasan ÖZTÜRK’ün ve Elektrik ve Enerji Bölümü öÄŸretim elemanı ÖÄŸr. Gör. Yakup HEYAL’in katılımcılara teÅŸekkür konuÅŸmasıyla sona erdi.


01 Aralık 2021