Karadeniz Teknik Üniversitesi Biyoloji Bölümü Mezunlar Buluşması Gerçekleştirildi
Karadeniz Teknik Üniversitesi Fen Fakültesi Biyoloji Bölümü, 7 Kasım 2025 tarihinde gerçekleÅŸtirdiÄŸi “Biyoloji Bölümü Mezunlar BuluÅŸması 2025” etkinliÄŸiyle farklı dönemlerden mezunlarını bir araya getirdi.
Biyoloji Bölümü binasında düzenlenen etkinlikte, mezunlar uzun bir aradan sonra yeniden buluÅŸarak çay ve kurabiye eÅŸliÄŸindehem eski günleri andı hem de bölümün güncel faaliyetleri hakkında bilgi aldı. EtkinliÄŸe çok sayıda mezunumuz ve bölüm akademik kadrosu katıldı.
Biyoloji Bölümü D-201 Nolu salonda baÅŸlayan programda, Bölüm BaÅŸkanımız Prof. Dr. Sabriye ÇANAKÇI'nın açılış konuÅŸmasının ardından her bir mezunumuz söz alarak geçmiÅŸten bugüne uzanan anılarını ve tecrübelerini paylaÅŸtı. Etkinlik mezunların deneyim paylaşımları ve karşılıklı sohbetlerle devam etti. Katılımcılar, mezuniyet sonrası kariyer yollarını ve edindikleri tecrübeleri öÄŸrencilerle paylaÅŸarak önemli bir etkileÅŸim ortamı yarattı. Etkinlik boyunca keyifli anlar yaÅŸanırken, bölüm aidiyetinin güçlendiÄŸi ve mezunlar arasındaki baÄŸların pekiÅŸtiÄŸi gözlendi. KonuÅŸmaların ardından, mezunlarımıza katılım belgeleri ve küçük bir hediye takdim edildi. Program, toplu fotoÄŸraf çekimiyle bitirildi.
ÖÄŸle yemeÄŸi sonrasında program, Nazım TerzioÄŸlu Amfisi’nde Fen Fakültesi’nin ortak mezunlar buluÅŸmasıyla devam etti.
Fen Fakültesi genel mezuniyet programında belge takdimi ve kep atma töreni gerçekleÅŸtirildikten sonra, Kimya Bölümü’nde düzenlenen kokteyl ile etkinlik sona erdi.
EtkinliÄŸimize katılım gösteren tüm mezunlarımıza ve misafirlerimize teÅŸekkür ederiz.

11 Kasım 2025