Lisansüstü Oryantasyon Programı
2025-2026 Güz Döneminde yeni kayıt olmuÅŸ Lisansüstü öÄŸrencilere Oryantasyon Programı gerçekleÅŸtirildi. Oryantasyon programına Biyoloji Anabilim Dalına yeni kayıt yaptırmış Lisansüstü öÄŸrenciler ile bölümümüz ÖÄŸretim Üyeleri ve AraÅŸtırma Görevlileri katıldı.
Program Bölüm BaÅŸkanımız Prof. Dr. Sabriye ÇANAKÇI'nın hoÅŸ geldiniz konuÅŸması ile baÅŸlamış olup, bölüm tanıtımı, Laboratuvar koÅŸulları, EÄŸitim-ÖÄŸretim Yapısı, Akademik Danışmanlık ile devam etmiÅŸtir. Ardından Prof. Dr. İsmail DEMİR Fen Bilimleri Enstitüsüne ait EÄŸitim -ÖÄŸretim YönetmeliÄŸinden bahsetmesi ile devam etmiÅŸtir. Soru-Cevap ve Serbest Sohbet Bölümleriyle devam eden Toplantı her bir öÄŸretim üyemizin, araÅŸtırma görevlilerimizin ve yeni lisansüstü öÄŸrencilerimizin kendilerini tanıtması ile sonlanmıştır.
Toplantıya Katılan Bölüm ÖÄŸretim Üyelerimize ve ÖÄŸrencilerimize Katılımları İçin TeÅŸekkür Ederiz.


29 Eylül 2025