Öğretim Üyelerimizden Prof. Dr. İsmail DEMİR "3. Dünya Fındık Haftası" Etkinliğinde Teşekkür Plaketi ile Ödüllendirildi
Bölümümüz ÖÄŸretim Üyelerinden Prof. Dr. İsmail DEMİR, fındık zararlılarının mücadelesi ile ilgili yapmış olduÄŸu çalışmalarından dolayı Trabzon Ticaret Borsası'nın ev sahipliÄŸinde gerçekleÅŸtirilen "3. Dünya Fındık Haftası" etkinliÄŸi kapsamında düzenlenen "Fındığa DeÄŸer Katanlar Ödül Töreni"nde fındık alanındaki bilimsel katkıları ve vizyoner çalışmalarından dolayı teÅŸekkür plaketi ile ödüllendirilmiÅŸtir.
ÖÄŸretim üyemizi tebrik ediyor, baÅŸarılarının devamını diliyoruz.






25 AÄŸustos 2025