Sağlık Çalışanlarımızdan Erken Tanı İçin Pembe Renkli Mesaj
1-31 Ekim Meme Kanseri Farkındalık Ayı kapsamında, fakültemiz kliniklerinde görev yapan akademik ve idari personel ile öÄŸrenciler anlamlı bir farkındalık etkinliÄŸine imza attı. Erken tanının önemine dikkat çekmek amacıyla, saÄŸlık çalışanlarımız hafta boyunca pembe maskeler ve pembe baks önlükler giyerek farkındalık mesajı verdi. Bu etkinlik, meme kanseriyle mücadelede toplum bilincini artırmak, erken teÅŸhisin hayati önemini vurgulamak ve kadın saÄŸlığı konusunda farkındalık oluÅŸturmak amacıyla düzenlendi. Fakültemizin akademik ve idari personeli ile öÄŸrencilerimiz, dayanışmayı simgeleyen pembe renkle hastalarımıza moral ve umut desteÄŸi sundu.
23 Ekim 2025