Mayıs
Mayıs
Euref 2017 Sempozyumuna Bölümümüzden Katılım
EUREF 2017 SEMPOZYUMUNA BÖLÜMÜMÜZDEN KATILIM
16-19 Mayıs 2017 tarihleri arasında Polonya’nın Wroclaw ÅŸehrinde düzenlenen EUREF 2017 Bilimsel Sempozyumu’nda bölümüz Jeodezi Anabilim Dalı öÄŸretim elemanları Yrd. Doç. Dr. Emine TANIR KAYIKÇI ve ArÅŸ. Gör. Selma ZENGİN KAZANCI’nın tarafından ortaklaÅŸa hazırlanan “Establishment of Karadeniz Technical University Permanent GNSS Station As Reactivated of TRAB IGS Station” baÅŸlıklı çalışma ArÅŸ. Gör. Selma ZENGİN KAZANCI tarafından sunulmuÅŸtur. http://www.igig.up.wroc.pl/euref2017/