Ekim
Sürekli İyileştirme Çalıştayı
|
Bölümümüz lisans programlarının bağımsız akreditasyon kuruluÅŸu deÄŸerlendirilmesine tabi tutularak 2009 yılında normal öÄŸretim programımız akreditasyon belgesi almıştır ve bu süreç 2014 yılına kadar devam etmiÅŸtir. Sürecin sonunda yeniden deÄŸerlendirme için yaptığımız baÅŸvuru üzerine 2 yıl akredite edilen Bölümümüz Aralık 2016’da ara deÄŸerlendirmeye tabi tutulacaktır. Lisans eÄŸitiminde kalite güvence sisteminin kurulması ve iÅŸletilmesi adına iç ve dış paydaÅŸların sürece katılımı büyük önem arz etmektedir. Bu amaçla; mühendislik eÄŸitiminde akreditasyon, akreditasyonun bağımsız kuruluÅŸlarla uluslararası standartlarda yürütülmesinin önemi, Bölümümüzdeki akreditasyonun baÅŸlangıcından günümüze kadarki süreci, deÄŸerlendirmek üzere iç ve dış paydaÅŸların görüÅŸ ve önerilerinin alınacağı 1. Sürekli İyileÅŸtirme Çalıştay’ı düzenlenecektir. 26 Ekim 2016 günü Prof. Dr. ErdoÄŸan ÖZBENLİ Amfisinde 13.00’da baÅŸlayacak bu etkinliÄŸe Bölümümüz mezunları ile mezunlarımızı istihdam eden iÅŸverenler ve idari eden kamu kurum ve özel sektör yöneticilerinin katılımı bizleri onurlandıracaktır.
Prof. Dr. Cemal BIYIK Bölüm BaÅŸkanı |
![]() |