bilgi ve iletişim

  

T.C.

KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ

Hukuk Müşavirliği


 

             BİS 13. Bilgi ve İletişim: İdareler, birimlerinin ve çalışanlarının performansının izlenebilmesi, karar alma süreçlerinin sağlıklı bir şekilde işleyebilmesi ve hizmet sunumunda etkinlik ve memnuniyetin sağlanması amacıyla uygun bir bilgi ve iletişim sistemine sahip olmalıdır.

             BİS 13.1-İdarelerde, yatay ve dikey iç iletişim ile dış iletişimi kapsayan etkili ve sürekli bir bilgi ve iletişim sistemi olmalıdır.

             Müşavirliğimizce Elektronik Belge Yönetim Sistemine geçiş yapılmış, müşavirliğimiz web sitesi oluşturulmuş, “ktu” uzantılı e posta adresleri kullanımına başlanmış olup, bu konulardaki bilgilendirme ve hizmet içi eğitimlere katılım sağlanmaktadır.

             BİS 13.2-Yöneticiler ve personel, görevlerini yerine getirebilmeleri için gerekli ve yeterli bilgiye zamanında ulaşabilmelidir.

             BİS 13.3-Bilgiler doğru, güvenilir, tam, kullanışlı ve anlaşılabilir olmalıdır.

             Birimimizce veri girişi ve güncellemeler periyodik olarak yapılmaktadır. Veri girişi ve veri güncelleme süreç sorumluları belirlenmiştir.

             BİS 13.4-Yöneticiler ve ilgili personel, performans programı ve bütçenin uygulanması ile kaynak kullanımına ilişkin diğer bilgilere zamanında erişebilmelidir.

             BİS 13.5-Yönetim bilgi sistemi, yönetimin ihtiyaç duyduğu gerekli bilgileri ve raporları üretebilecek ve analiz yapma imkanı sunacak şekilde tasarlanmalıdır.

              BİS 13.6-Yöneticiler, idarenin misyon, vizyon ve amaçları çerçevesinde beklentilerini görev ve sorumlulukları kapsamında personele bildirilmelidir.

              BİS 13.7-İdarenin yatay ve dikey iletişim sistemi personelin değerlendirme, öneri ve sorunlarını iletebilmelerini sağlamalıdır.

              Yapılan toplantı ve görüşmelerle birim içinde personel geri bildirimleri alınmaktadır.