faaliyetlerin sürekliliği

  

T.C.

KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ

Hukuk Müşavirliği

 

 

 

             KFS 11 Faaliyetlerin Sürekliliği: İdareler, faaliyetlerin sürekliliğini sağlamaya yönelik gerekli önlemleri almalıdır.

             KFS 11.1- Personel yetersizliği, geçici veya sürekli olarak görevden ayrılma, yeni bilgi sistemlerine geçiş, yöntem veya mevzuat değişiklikleri ile olağanüstü durumlar gibi faaliyetlerin sürekliliğini etkileyen nedenlere karşı gerekli önlemler alınmalıdır. 

             Kısa veya uzun süreli izin,  hastalık ve bunun gibi hallerde; personelin yerine uygun personel görevlendirilmekte, devam eden iş ve işlemler hakkında bilgilendirme yapılmaktadır.

             KFS  11.2-Gerekli hallerde usulüne uygun olarak vekil personel görevlendirilmelidir.

             Hukuk Müşavirliğimizde gerektiğinde ayrılan personel yerine usulüne uygun olarak vekil personel görevlendirilmektedir.

             KFS 11.3-Görevinden ayrılan personelin, iş veya işlemlerinin durumunu ve gerekli belgeleri de içeren bir rapor hazırlaması ve bu raporu görevlendirilen personele vermesi yönetici tarafından sağlanmalıdır.

             Birimimizde uzun süreli görevden ayrılma hallerinde ayrılan personelden iş ve işlemlerin durumunu gösteren rapor hazırlanması istenmektedir.