Başkanımız İsmail KÜÇÜK ve Başkanlığımız Personeli Düzenlenen Yemekle Bir Araya Geldi
BaÅŸkanlığımız personelinin kurum aidiyet duygusunun artırılması ve kurum kültürünün gelitirilmesi amacıyla 100.yıl parkında düzenlenen yemekle bir araya geldi. Daire baÅŸkanımızın katılımıyla gerçekleÅŸen yemekte baÅŸkanlığımız faaliyetleri ile ilgili istiÅŸarelerde bulunuldu. Keyifli bir saatin ardından yemek sona erdi.
17 Temmuz 2025