Karadeniz Teknik Üniversitesi Kimya Bölümü Yönetimi olarak, "Çalışanlara yönelik düzenlenen sosyal, kültürel ve sportif etkinlik sayısı" kapsamında 24 Kasım ÖÄŸretmenler Günü’nü bölümümüzün tüm akademik kadrosu için özel bir jestle kutladık. ÖÄŸretim üyelerimizin emeklerini ve özverilerini hatırlatmak amacıyla, her bir akademik personelimizin adıyla hazırlanmış tebrik kartları titizlikle hazırlanarak çiçeklerle birlikte kapılarına yerleÅŸtirildi. Bu küçük ama anlamlı sürpriz, hocalarımızın yüzünde sıcak bir tebessüm oluÅŸturdu.
Günün devamında ise, bölümümüzde görev yapan genç akademisyenlerimizin katılımıyla samimi bir kutlama etkinliÄŸi gerçekleÅŸtirildi. Birlikte pasta kesilerek ÖÄŸretmenler Günü’nün anlamı paylaşıldı; akademik camiamızın dayanışma ve birlik ruhu bir kez daha güçlendi.
Tüm akademik kadromuza eÄŸitim dünyasına yaptıkları katkılar için teÅŸekkür ediyor, ÖÄŸretmenler Günü’nü en içten dileklerimizle kutluyoruz.


24 Kasım 2025