
Kimya Bölümü Yönetimi olarak, son dönemde artan akademik ve idari yoÄŸunluk içinde özveriyle çalışan AraÅŸtırma görevlilerimize yönelik anlamlı bir jest gerçekleÅŸtirdik. “Çalışanlara yönelik düzenlenen sosyal, kültürel ve sportif etkinlikler” kapsamında 28 Nisan 2026 tarihinde saat 12:00’de düzenlenen öÄŸle yemeÄŸi organizasyonu, bölüm içinde hem moral hem de dayanışma duygusunu güçlendiren bir buluÅŸmaya dönüÅŸtü.
Son haftalarda yürütülen projeler, laboratuvar çalışmaları, ders yükleri ve idari sorumluluklar nedeniyle oldukça yoÄŸun bir tempoda çalışan araÅŸtırma görevlilerimizin emekleri, bu organizasyonla görünür kılındı. Bölüm yönetimi tarafından planlanan etkinlik, yalnızca bir yemek daveti olmanın ötesinde, akademik emeÄŸin takdir edilmesi ve ekip ruhunun pekiÅŸtirilmesi açısından da dikkat çekti.
Organizasyona araÅŸtırma görevlilerinin tamamının katılım saÄŸlaması, bölüm içindeki güçlü iletiÅŸim ve aidiyet duygusunun bir göstergesi olarak deÄŸerlendirildi. Samimi bir atmosferde gerçekleÅŸen öÄŸle yemeÄŸi boyunca hem gündelik akademik konular üzerine sohbetler edildi hem de yoÄŸun çalışma temposuna kısa bir ara verilerek sosyal baÄŸlar güçlendirildi.
Bölüm yönetimi tarafından yapılan deÄŸerlendirmede, bu tür etkinliklerin kurumsal motivasyonu artırdığına ve çalışma verimliliÄŸine olumlu katkı saÄŸladığına vurgu yapıldı. AraÅŸtırma görevlileri ise bu düÅŸünceli organizasyonun kendilerini hem mutlu ettiÄŸini hem de motivasyonlarını artırdığını ifade etti.
29 Nisan 2026