"Çalışanlara yönelik düzenlenen sosyal, kültürel ve sportif etkinlik sayısı" kapsamında ArÅŸ. Görevlimiz Nurhayat Özbek'in Doktor Ünvanın alması dolayısıyla 17.02.2026 tarihinde bir kutlama yemeÄŸi düzenlendi. YoÄŸun ve özverili bir akademik sürecin baÅŸarıyla tamamlanmasının ardından gerçekleÅŸtirilen program, Bölümüz öÄŸretim üyeleri Prof. Dr. Miraç Ocak, Prof. Dr. Ümmühan Turgut Ocak, Prof. Dr. Hakan Alp, Biyoloji Bölümü öÄŸretim üyesi Prof. Dr. Rabiye Terzi ve Recep Tayyip ErdoÄŸan Üniversitesinden Prof. Dr. Fatih İslamoÄŸlu, personelimiz, mezunlarımız ve lisansüstü öÄŸrencilerimizin katılımıyla samimi ve nezih bir atmosferde gerçekleÅŸti.
Bilimsel araÅŸtırma, disiplinli çalışma ve kararlılığın önemli bir göstergesi olan doktora sürecini baÅŸarıyla tamamlayan Dr. Özbek, bu anlamlı günde meslektaÅŸlarının tebriklerini kabul etti. Programda akademik üretimin sürekliliÄŸi, bilimsel katkının önemi ve kurumsal dayanışmanın deÄŸeri vurgulandı.
KTÜ Kimya Bölümü Yönetimi olarak, yeni ünvanıyla akademik yaÅŸamına devam edecek olan Dr. Nurhayat Özbek'e bilimsel çalışmalarında baÅŸarılarının artarak devam etmesini temenni ediyor; üretken, verimli ve ilham verici bir akademik hayat diliyoruz.

18 Åžubat 2026