"Çalışanlara yönelik düzenlenen sosyal, kültürel ve sportif etkinlik sayısı" kapsamında KTÜ Kimya Bölümü yönetimi olarak, yeni eÄŸitim-öÄŸretim yılının baÅŸlangıcını 17.02.2026 tarihinde saat 14:30'da bölümümüz bahçesinde personelimize pasta ikram ederek kutladık. Bölüm personelinin bir araya geldiÄŸi etkinlikte, samimi ve sıcak bir atmosfer hâkimdi.
Çay ve pasta eÅŸliÄŸinde gerçekleÅŸen buluÅŸmada, hem yeni döneme dair iyi dilekler paylaşıldı hem de ekip içi dayanışma ve motivasyon güçlendirildi. YoÄŸun akademik takvim öncesinde düzenlenen etkinlik, personelin bir araya gelerek sohbet etmesine ve yeni döneme pozitif bir baÅŸlangıç yapmasına vesile oldu.
Kimya Bölümü ailesi olarak, yeni eÄŸitim-öÄŸretim yılının tüm akademik ve idari personelimiz ile öÄŸrencilerimiz için baÅŸarılı, verimli ve saÄŸlıklı geçmesini temenni ederiz.


18 Åžubat 2026