“Çalışanlara yönelik düzenlenen sosyal, kültürel ve sportif etkinlikler” kapsamında bölümümüz öÄŸretim üyelerinden Prof. Dr. Ümit DemirbaÅŸ’ın profesörlük unvanı alması dolayısıyla 16.02.2026 tarihinde saat 10.00’da Kimya Bölüm BaÅŸkanlığı toplantı salonunda bir kutlama gerçekleÅŸtirilmiÅŸtir.
GerçekleÅŸtirilen etkinlikte pasta kesilerek akademisyenimiz tebrik edilmiÅŸ, kendisine akademik çalışmalarında baÅŸarılarının devamı dilenmiÅŸtir.

18 Åžubat 2026