19.01.2026 tarihinde lisansüstü öÄŸrencilerimizden gelen yazılı talep doÄŸrultusunda, KTÜ Kimya Bölümü yönetimi tarafından öÄŸrencilerimizin akademik çalışmalarını daha verimli ve nitelikli bir ortamda sürdürebilmeleri amacıyla “Alınan geri bildirimler sonucunda gerçekleÅŸtirilen iyileÅŸtirme çalışmaları” kapsamında B Blok 1. Kat 115 numaralı odada yeni bir çalışma salonu oluÅŸturulmuÅŸtur.
Yüksek lisans ve doktora öÄŸrencilerimizin araÅŸtırma, makale yazımı, tez hazırlama, literatür taraması ve grup çalışmaları gibi akademik faaliyetlerini desteklemek üzere tasarlanan salon öÄŸrencilerimizin kullanımına açılmıştır.

18 Åžubat 2026