4 Kasım 2025 Tarihinde Saat 12:30'da "Sürdürülebilir kalkınma hedeflerine yönelik yıl içerisinde düzenlenen etkinlik sayısı" kapsamında Bölümümüz öÄŸrencileri, çevre bilincini artırmak ve kampüs temizliÄŸine katkıda bulunmak amacıyla anlamlı bir etkinliÄŸe imza attı.
Etkinlik kapsamında öÄŸrencilerimiz Hüsna KARA, Ecem KOCAGÜNELİ, Cansu SARIALİOÄžLU, Müzeyyen TOÄžRUL, İkbal KARAHAN, YaÄŸmur ALTINBAÅžAK, Asya ÜST, Åžeyma ÇEVİREN, Beyza Nur KESKEN, Özge AKÇORA, Sezen TOKSÖZ, Berra Ceren YILMAZ, Muhammet Özgür GİRGİN, Doruk Cem ATEÅž, Kenan AY, Ömer ÇORAK, Yusuf ÇETİN ve Tevhid Enes KAÇAR bölüm binasının çevresinde bir araya gelerek çöp toplama çalışması gerçekleÅŸtirdi. Kısa sürede bölgeyi temizleyen gönüllü öÄŸrenciler, çevre duyarlılığı konusunda farkındalık oluÅŸturmayı hedeflediklerini belirtti.
Bölüm yönetiminin yönlendirmesiyle gerçekleÅŸen bu giriÅŸim, akademisyenlerimiz ve personelimiz tarafından takdirle karşılandı. EtkinliÄŸin geleneksel hale getirilmesi ve kapsamının arttırılması planlandı.
KTÜ Kimya Bölümü öÄŸrencileri, “Daha temiz bir kampüs, daha yaÅŸanabilir bir dünya” sloganıyla gerçekleÅŸtirdikleri etkinlikle hem çevreye hem de toplumsal bilince katkıda bulundular.

10 Kasım 2025