
KTÜ Kimya Bölümü kadın personeli, bölüm yönetiminin organizasyonu kapsamında Anneler Günü dolayısıyla düzenlenen öÄŸle yemeÄŸinde bir araya geldi.
"Birim Çalışanlarına yönelik düzenlenen sosyal, kültürel ve sportif etkinlik sayısı" kapsamında 08 Mayıs Cuma günü gerçekleÅŸtirilen programda, akademik ve idari personel sıcak ve samimi bir atmosferde buluÅŸtu. Etkinlik, üniversite yerleÅŸkesinde bulunan Koru Kafe’de düzenlendi.
Bölüm yönetiminin organizasyonu ile gerçekleÅŸtirilen organizasyonda, Anneler Günü’nün anlam ve önemine vurgu yapılırken, personeller arasındaki dayanışma ve sosyal baÄŸların güçlendirilmesi amaçlandı.
ÖÄŸle yemeÄŸi boyunca katılımcılar keyifli sohbetler eÅŸliÄŸinde bir arada vakit geçirirken, etkinlik günün anısına çekilen hatıra fotoÄŸraflarıyla sona erdi.
13 Mayıs 2026