Sağlık Yönetimi Bölümü Geleneksel Mezun Pikniği Gerçekleştirildi

Karadeniz Teknik Üniversitesi SaÄŸlık Bilimleri Fakültesi SaÄŸlık Yönetimi Bölümü tarafından, 15 Haziran tarihinde mezuniyet etkinlikleri kapsamında geleneksel mezuniyet pikniÄŸi gerçekleÅŸtirildi. Akademisyenler, öÄŸrenciler ve mezunların bir araya geldiÄŸi etkinlikte, eÄŸitim hayatı boyunca kurulan dostluklar pekiÅŸtirilirken mezuniyet coÅŸkusu samimi bir ortamda paylaşıldı. Gün boyunca düzenlenen çeÅŸitli sosyal etkinlikler ve oyunlarla katılımcılar keyifli vakit geçirirken, öÄŸrenciler öÄŸretim elemanlarıyla bir arada olmanın mutluluÄŸunu yaÅŸadı.
DoÄŸayla iç içe gerçekleÅŸtirilen mezuniyet pikniÄŸi, öÄŸrencilerin üniversite yaÅŸamlarına güzel anılar eklemelerine ve bölüm aidiyetini güçlendirmelerine katkı saÄŸladı. Etkinlik boyunca çekilen hatıra fotoÄŸrafları ve gerçekleÅŸtirilen sohbetler, mezuniyet heyecanını unutulmaz anılarla taçlandırdı. SaÄŸlık Yönetimi Bölümü tarafından geleneksel olarak düzenlenen bu tür sosyal etkinliklerin, öÄŸrenciler arasındaki dayanışmayı artırmasının yanı sıra mezunlarla bölüm arasındaki bağın güçlenmesine de önemli katkılar sunduÄŸu ifade edildi.
22 Haziran 2026