Sağlık Yönetimi Bölümünde Dış Paydaş Toplantısı

SaÄŸlık Yönetimi Bölümünde Dış PaydaÅŸ Toplantısı GerçekleÅŸtirildi
SaÄŸlık Yönetimi Bölümü tarafından programın sürekli iyileÅŸtirilmesi, kalite güvencesi çalışmalarının güçlendirilmesi ve akreditasyon süreçlerine hazırlık kapsamında dış paydaÅŸ toplantısı gerçekleÅŸtirildi. SaÄŸlık Bilimleri Fakültesi Toplantı Salonu’nda düzenlenen toplantıda bölüm öÄŸretim üyeleri ve elemanları ile saÄŸlık sektörünün farklı kurum ve birimlerinden temsilciler bir araya geldi.
Toplantıda, bölüm müfredatına iliÅŸkin güncel taslak çalışmalar ve program çıktılarının sektörel beklentilerle uyumu ele alındı. Ayrıca eÄŸitim-öÄŸretim süreçlerinin geliÅŸtirilmesi, uygulama olanaklarının artırılması, mezun yeterliliklerinin güçlendirilmesi ve paydaÅŸ iÅŸ birliklerinin sürdürülebilirliÄŸi konularında görüÅŸ alışveriÅŸinde bulunuldu.
SaÄŸlık yöneticiliÄŸi alanında ihtiyaç duyulan yetkinlikler, saha deneyimlerinin eÄŸitime entegrasyonu, veri temelli yönetim anlayışı ve kurumlar arası iÅŸ birliÄŸinin geliÅŸtirilmesine yönelik öneriler toplantı kapsamında deÄŸerlendirildi. Katılımcıların katkıları doÄŸrultusunda müfredat ve program iyileÅŸtirme çalışmalarına yön verecek önemli notlar alındı.
Toplantı sonunda dış paydaÅŸlara katkıları ve destekleri dolayısıyla teÅŸekkür edilerek iÅŸ birliÄŸinin önümüzdeki dönemde de güçlenerek devam edeceÄŸi vurgulandı.
05 Mart 2026