duyurular

19

Kasım

Aile Danışmanlığı Eğitimi Kesin Kayıtları Başlamıştır

Sürekli Eğitim Merkezi

 

AİLE DANIŞMANLIĞI SERTİFİKA PROGRAMI

Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı’nın 04.09.2012 tarih ve 28401 sayılı Resmi Gazete’de yayınlanan "Gerçek Kişiler ve Özel Hukuk Tüzel Kişileri ile Kamu Kurum ve Kuruluşlarınca Açılacak Aile Danışma Merkezleri Yönetmeliği"ne dayalı olarak Merkezimizce Aile Danışmanlığı Eğitim Programı düzenlenecektir. Açılacak olan eğitim ile “Aile Danışmanı” unvanına sahip danışmanlar yetiştirilmesi hedeflenmektedir.

 

YÖNETMELİĞİN İLGİLİ MADDELERİ:

Aile danışmanının eğitimi ve nitelikleri

MADDE 14 – (1) Sosyal hizmet, psikoloji, sosyoloji, psikolojik danışmanlık ve rehberlik, tıp, hemşirelik ve çocuk gelişimi alanlarından birinde en az dört yıllık lisans programlarından mezun olanlar, Milli Eğitim Bakanlığı, Yükseköğretim Kurulu veya üniversitelerden, biri tarafından uygun görülen en az üç yüz saati teorik ve en az otuz saati süpervizyon eşliğinde olmak üzere yüz elli saati uygulamalı toplam dört yüz elli saatlik aile danışmanlığı alanında bir eğitim programını başarıyla tamamladıktan sonra sertifika alanlar, aile danışmanı unvanı alabilir.

 

EĞİTİME KİMLER BAŞVURABİLİR ?

Aile Danışmanlığı Sertifika programına aşağıda belirtilen alanlarda en az 4 yıllık üniversite eğitim almış olanlar katılabilir ve sertifika programını başarı ile tamamlayanlar “Aile Danışmanı” olurlar.

  • Sosyal Hizmet
  • Çocuk Gelişimi
  • Psikoloji
  • Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik
  • Hemşirelik
  • Tıp
  • Sosyoloji

Lisans eğitimini tamamladıktan sonra klinik psikoloji ve aile danışmanlığı alanlarından birinde yüksek lisans/doktora eğitimini tamamlamış olanlar ile tıp fakültelerinin çocuk psikiyatrisi ve psikiyatri alanında ihtisas yapmış olanlar aile danışmanı sayılır ve ayrıca bunlardan Merkezlerde çalışmak için sertifika istenmez.

 

Eğitim Tarihleri : 11 Ocak 2014 - 29 Haziran 2014

Eğitim Saatleri : Cumartesi-Pazar günleri 09:00-18:00 arası

Eğitim Yeri : KTÜ Sahil Tesisleri - SEM Salonları

Katılımcı Sayısı : Eğitim en az 25 kişi ile başlayacaktır. Yeterli çoğunluğun sağlanamaması durumunda erteleme , tekrar sağlanamaması durumunda ise ücret iadesi yapılacak ve program açılmayacaktır. 

Program Katılım Ücreti : 3.780 TL ( KDV Dahildir ) 

T.C. Ziraat Bankası KTÜ Şubesi 11825144-5003 numaralı hesaba (Hesap Adı:KTÜ Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü), açıklama kısmına Sürekli Eğitim Merkezi yazdırılarak yatırılacaktır. Aksi takdirde kayıt işlemi yapılmayacaktır.

Kredi kartı ile ödeme yapılabilmekte olup, tüm kartlar için tek çekim, Ziraat ve İş Bankası kartlarına ise 6 taksit yapılmaktadır. 

 

Ön Kayıt Tarihleri20 Kasım 2013 - 31 Aralık 2013 tarihleri arasında

ÖN KAYIT İÇİN TIKLAYINIZ 

 

Kesin Kayıt Tarihleri : 02-09 Ocak 2014  tarihleri arasında gerekli belgeler Sürekli Eğitim Merkezi’ne teslim edilerek kesin kayıt işlemi tamamlanacaktır.

Kesin Kayıt İçin Gerekli Belgeler 

  • Başvuru Formu (Tıklayınız)
  • 2 adet Vesikalık Fotoğraf (son 6 ay içinde çektirilmiş ve net görüntülü)
  • Lisans Mezuniyet Diploması Fotokopisi
  • Nüfus Cüzdanı Fotokopisi
  • Banka Dekontu veya tahsilat makbuzu

 

ÖNEMLİ NOTLAR

  • Tüm programlarda %70 katılım zorunludur.
  • Aile Danışmanlığı Sertifika Programı’na katılanların sertifikasyon yeterliliklerini ölçmek amacıyla bir ara sınav ve programın bitiminde bir sınav final sınavı yapılacaktır. Sınav sonunda başarılı olan katılımcılara “Başarı Belgesi” verilecektir. 
  • Katılımcıların programa başladıktan sonra programa devam etmemeleri halinde ücret iadesi yapılmayacaktır.
  • SEM Yönetimi gereken durumlarda program saatlerinde değişiklik yapabilir; değişiklikler katılımcıya önceden bildirilecektir.

 

İletişim

Tel: (462) 377 43 03 – Faks: (462) 325 57 65

KTÜ Sürekli Eğitim Merkezi, Kanuni Kampüsü Rektörlük Ek Bina - TRABZON

 

 

 

Önceki Mezunlarımız

 

02 Şubat-21 Temmuz 2013 tarihleri arasında 450 saat olarak düzenlenen Aile Danışmanlığı eğitimi sona erdi. Başarılı olan adaylara sertifikaları KTÜ Rektör Yardımcısı Prof.Dr.Hikmet ÖKSÜZ tarafından verildi.