Mart
Dairemizde Sağlık Taraması
Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı
KTÜ Tıp Fakültesi ve İl SaÄŸlık MüdürlüÄŸü iÅŸbirliÄŸiyle; Obezite, Hipertansiyon, Diyabet, Kolesterol, Anemi ve Göz hastalıklarına yönelik SaÄŸlık Kültür ve Spor Daire BaÅŸkanlığı giriÅŸ katındaki enjeksiyon odasında, 08.30-12.00 saatleri arasında nisan ayı boyunca hafta içi ücretsiz saÄŸlık taraması yapılacaktır. Tarama yaptırmak isteyenlerin aç karnına gelmeleri önemle duyurulur. Tüm öÄŸrenci ve personelimize duyurulur.