duyurular

10

Nisan

Üniversitemiz ve Ortahisar Belediyesi Arasında Protokol İmzalandı

İletişim Fakültesi

Karadeniz Teknik Üniversitesi İletiÅŸim Fakültesi ve Ortahisar Belediyesi arasında “Yerel Yönetimlerde Kurumsal İletiÅŸim Kalitesinin Arttırılması Projesi”ne iliÅŸkin protokol imzalandı.

KTÜ Rektörü Prof. Dr. Süleyman Baykal ve Ortahisar Belediye BaÅŸkanı Av. Ahmet Metin Genç’in imzalarıyla hayata geçen proje ile Ortahisar Belediyesi’nin kurumsal iletiÅŸim kalitesinin arttırılması amaçlanıyor.

Protokol hakkında bilgi veren proje yürütücüsü, KTÜ Ä°letiÅŸim Fakültesi Dekan Yardımcısı Doç. Dr. Bahar Yalın, “Üç aylık süre zarfında uygulanacak projede, Ortahisar Belediyesi’nin kurumsal iletiÅŸim kalitesinin arttırılmasına yönelik çalışmalar gerçekleÅŸtirilecek. Kent ve insan etkileÅŸiminde kurucu rol oynayan belediye çalışanlarına, modern iletiÅŸimin üç önemli alanı olan ‘Kurum içi iletiÅŸim, Görsel İletiÅŸim, Sosyal Medya ve Dijital Yayıncılık’ ile ilgili eÄŸitimler verilecek. Ayrıca, odak gruplarla gerçekleÅŸtirilecek atölye çalışmaları neticesinde uzun vadeli ve sürdürülebilir sonuçlar elde edilmesi mümkün olacak” dedi.  EÄŸitimlerin alanında uzman akademik personel tarafından yürütüleceÄŸini kaydeden Doç. Dr. Yalın, projenin hayata geçmesinde emeÄŸi bulunanlara teÅŸekkür etti.

Erişilebilirlik

Az Gören
Disleksi
DEHB
Epilepsi
Renk Körlüğü
Katarakt
Yaşlı Dostu
Motor Bozukluk

Dil Seçenekleri

Türkçe
English
العربية
Русский
Deutsch
Français
Español
Português

Renk Körlüğü Filtreleri

Kırmızı-Yeşil
Yeşil-Kırmızı
Mavi-Sarı
Yüksek Kontrast

Arka Plan ve Kontrast

Koyu Mod
Mavi Işık
Gri Tonlama
Resim Gizle

Yazı ve Metin

Küçült (-)
Normal (A)
Büyüt (+)
Disleksi Font
Metin Boşluğu
Satır Aralığı
Sola Yasla

Okuma Araçları

Sesli Oku (Tıkla)
Okuma Şeridi
Başlık Vurgusu
Büyük İmleç