haberler

Genel Sekreterlik Birinci 6 Aylık Eylem Planı Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi

2020 Eylül ayında hazırlanan Genel Sekreterlik 180 Günlük Eylem Planı (Eylül 2020-Mart 2021) sonuç raporu deÄŸerlendirme toplantısı gerçekleÅŸtirildi.

Üniversitemiz Genel Sekreter Yardımcıları, Daire BaÅŸkanları, Enstitü, Fakülte, Yüksekokul ve Meslek Yüksekokulu Sekreterleri ile Åžube Müdürleri ve ilgili Koordinatörlük temsilcilerinin katıldığı çevrim içi toplantıda, Genel Sekreter V. Prof. Dr. Bünyamin ER tarafından, ilk eylem planı döneminde gerçekleÅŸtirilen faaliyetler ile ilgili bilgi verildi. Toplantıda ayrıca ikinci 180 Günlük Eylem Planı (Nisan 2021-Eylül 2021) kapsamında yer alması düÅŸünülen eylemler, katılımcılar ile paylaşıldı ve katılımcıların görüÅŸleri alındı.


05 Nisan 2021

Erişilebilirlik

Az Gören
Disleksi
DEHB
Epilepsi
Renk Körlüğü
Katarakt
Yaşlı Dostu
Motor Bozukluk

Dil Seçenekleri

Türkçe
English
العربية
Русский
Deutsch
Français
Español
Português

Renk Körlüğü Filtreleri

Kırmızı-Yeşil
Yeşil-Kırmızı
Mavi-Sarı
Yüksek Kontrast

Arka Plan ve Kontrast

Koyu Mod
Mavi Işık
Gri Tonlama
Resim Gizle

Yazı ve Metin

Küçült (-)
Normal (A)
Büyüt (+)
Disleksi Font
Metin Boşluğu
Satır Aralığı
Sola Yasla

Okuma Araçları

Sesli Oku (Tıkla)
Okuma Şeridi
Başlık Vurgusu
Büyük İmleç