MEB AR-GE Çalıştayı
Bölümümüz AraÅŸtırma Görevlisi Beyza Güdek, Millî EÄŸitim Bakanlığı Bilgi İşlem Genel MüdürlüÄŸü ev sahipliÄŸinde 14–17 Mayıs 2026 tarihleri arasında gerçekleÅŸtirilen “Bilgi İşlem Kapasitesinin Artırılmasına Yönelik AR-GE Çalıştayı”na katılım saÄŸlamıştır.
Çalıştay kapsamında BYS (Bilgi Yönetim Sistemleri) Uygulamaları Grubu bünyesinde yürütülen çalışmalarda, eÄŸitim biliÅŸim sistemlerinin geliÅŸtirilmesi, veri yönetimi ve veri sözlüÄŸü oluÅŸturulması, karar destek ve raporlama sistemleri, kurumlar arası veri entegrasyonu, veri kalitesi ve standardizasyonu ile dijital dönüÅŸüm süreçlerine yönelik çözüm önerileri ele alınmıştır.
Kamu kurumlarında veri odaklı karar alma süreçlerinin güçlendirilmesine yönelik fikir ve önerilerin deÄŸerlendirildiÄŸi çalıştay, farklı üniversitelerden akademisyenler, uzmanlar ve Millî EÄŸitim Bakanlığı temsilcilerinin katkılarıyla gerçekleÅŸtirilmiÅŸtir.
Bölümümüzü baÅŸarıyla temsil eden AraÅŸtırma Görevlimiz Beyza Güdek’i tebrik ederiz. Çalışmalarında baÅŸarılarının devamını dileriz.
01 Haziran 2026