IV. Eylem Planı Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi
Genel Sekreterlik koordinasyonunda hazırlanan IV. 180 Günlük Eylem Planı (Nisan 2022-Eylül 2022) sonuç raporu deÄŸerlendirme toplantısı 30.09.2022 tarihinde Üniversitemiz Senato Salonunda gerçekleÅŸtirildi.
Üniversitemiz Daire BaÅŸkanları, Fakülte, Enstitü, Yüksekokul ve Meslek Yüksekokulu Sekreterleri, Farabi Hastanesi Müdürü ve Döner Sermaye İşletmesi Müdürünün katıldığı toplantıda, Genel Sekreter V. Prof. Dr. Bünyamin ER tarafından, eylem planı döneminde gerçekleÅŸtirilen faaliyetler ile ilgili bilgi verildi. Toplantıda ayrıca V. 180 Günlük Eylem Planı (Ekim 2022-Nisan 2023) kapsamında yer alması düÅŸünülen eylemler, katılımcılar ile paylaşıldı ve katılımcıların görüÅŸleri alındı.
03 Ekim 2022