haberler

IV. Eylem Planı Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi

Genel Sekreterlik koordinasyonunda hazırlanan IV. 180 Günlük Eylem Planı (Nisan 2022-Eylül 2022) sonuç raporu deÄŸerlendirme toplantısı 30.09.2022 tarihinde Üniversitemiz Senato Salonunda gerçekleÅŸtirildi.

Üniversitemiz Daire BaÅŸkanları, Fakülte, Enstitü, Yüksekokul ve Meslek Yüksekokulu Sekreterleri, Farabi Hastanesi Müdürü ve Döner Sermaye İşletmesi Müdürünün katıldığı toplantıda, Genel Sekreter V. Prof. Dr. Bünyamin ER tarafından, eylem planı döneminde gerçekleÅŸtirilen faaliyetler ile ilgili bilgi verildi. Toplantıda ayrıca V. 180 Günlük Eylem Planı (Ekim 2022-Nisan 2023) kapsamında yer alması düÅŸünülen eylemler, katılımcılar ile paylaşıldı ve katılımcıların görüÅŸleri alındı.


03 Ekim 2022

Erişilebilirlik

Az Gören
Disleksi
DEHB
Epilepsi
Renk Körlüğü
Katarakt
Yaşlı Dostu
Motor Bozukluk

Dil Seçenekleri

Türkçe
English
العربية
Русский
Deutsch
Français
Español
Português

Renk Körlüğü Filtreleri

Kırmızı-Yeşil
Yeşil-Kırmızı
Mavi-Sarı
Yüksek Kontrast

Arka Plan ve Kontrast

Koyu Mod
Mavi Işık
Gri Tonlama
Resim Gizle

Yazı ve Metin

Küçült (-)
Normal (A)
Büyüt (+)
Disleksi Font
Metin Boşluğu
Satır Aralığı
Sola Yasla

Okuma Araçları

Sesli Oku (Tıkla)
Okuma Şeridi
Başlık Vurgusu
Büyük İmleç