haberler

Üniversitemiz 17 Nolu İş Kolunda Toplu İş Sözleşmesi Görüşmeleri Anlaşmayla Tamamlandı.

Üniversitemiz ile Öz SaÄŸlık ve Sosyal Hizmet İşçileri Sendikası (Öz SaÄŸlık-İş) arasında, Üniversitemizin 17 Nolu İş Kolunda (Farabi Hastanesi ve DiÅŸ HekimliÄŸi Fakültesi) çalışan iÅŸçilerimiz için 14.10.2022 tarihinde baÅŸlayan toplu iÅŸ sözleÅŸmesi görüÅŸmeleri anlaÅŸma ile sonuçlandı. 

Toplu iÅŸ sözleÅŸmesi görüÅŸmesinin son toplantısı, Üniversitemiz Senato Salonunda 12.12.2022 Pazartesi günü, Üniversitemiz Genel Sekreteri Prof. Dr. Bünyamin ER ile Üniversitemizin ve Öz SaÄŸlık-İş Sendikası temsilcilerinin katılımıyla gerçekleÅŸtirildi. 

Toplantı sonrasında Genel Sekreterimiz Prof. Dr. Bünyamin ER, anlaÅŸmaya varılan toplu iÅŸ sözleÅŸmesinin üniversitemiz ve çalışanlarımız için hayırlar getirmesini temenni ederek, iÅŸçilerimiz adına tüm iyi niyet ve katkılarını ortaya koyan baÅŸta Rektörümüz Prof. Dr. Hamdullah ÇUVALCI olmak üzere Farabi Hastanesi ve DiÅŸ HekimliÄŸi Fakültesi yönetimlerimize ve sürecin yürütülmesinde sabır ve gayretle çalışan komisyon üyelerine teÅŸekkür etti. 

Toplu İş görüÅŸmesi imza töreni, Rektörümüz Prof. Dr. Hamdullah ÇUVALCI'nın da katılımlarıyla, 30 Aralık 2022 Cuma günü saat 10.00'da Rektörlük Senato Toplantı salonunda gerçekleÅŸtirilecektir.


12 Aralık 2022

Erişilebilirlik

Az Gören
Disleksi
DEHB
Epilepsi
Renk Körlüğü
Katarakt
Yaşlı Dostu
Motor Bozukluk

Dil Seçenekleri

Türkçe
English
العربية
Русский
Deutsch
Français
Español
Português

Renk Körlüğü Filtreleri

Kırmızı-Yeşil
Yeşil-Kırmızı
Mavi-Sarı
Yüksek Kontrast

Arka Plan ve Kontrast

Koyu Mod
Mavi Işık
Gri Tonlama
Resim Gizle

Yazı ve Metin

Küçült (-)
Normal (A)
Büyüt (+)
Disleksi Font
Metin Boşluğu
Satır Aralığı
Sola Yasla

Okuma Araçları

Sesli Oku (Tıkla)
Okuma Şeridi
Başlık Vurgusu
Büyük İmleç