Üniversitemiz 17 Nolu İş Kolunda Toplu İş Sözleşmesi Görüşmeleri Başladı.
Üniversitemiz ile Öz SaÄŸlık ve Sosyal Hizmet İşçileri Sendikası (Öz SaÄŸlık-İş) arasında, Üniversitemizin 17 Nolu İş Kolunda (Farabi Hastanesi ve DiÅŸ HekimliÄŸi Fakültesi) çalışan iÅŸçilerimiz için toplu iÅŸ sözleÅŸmesi görüÅŸmeleri 14.10.2022 tarihi itibarı ile baÅŸladı.
Üniversitemiz Senato Salonunda gerçekleÅŸen görüÅŸmeye Üniversitemiz Genel Sekreteri Prof. Dr. Bünyamin ER, Öz SaÄŸlık-İş Sendikası Genel BaÅŸkanı Devlet SERT ile Üniversitemizin ve Öz SaÄŸlık-İş'in ilgili komisyon üyeleri katıldı.
Genel Sekreterimiz Prof. Dr. Bünyamin ER, yürütülecek toplu iÅŸ sözleÅŸmesi görüÅŸmelerinin, Kurumumuz ve iÅŸçilerimiz için hayırlı olmasını diledi.
18 Ekim 2022