Ocak
Enerji ve Enerji VerimliliÄŸi EÄŸitimi
Memur Akademisi Genel EÄŸitimleri (Modül 2) "Enerji ve Enerji VerimliliÄŸi EÄŸitimi" ile devam ediyor.
Enerji ve enerji verimliliÄŸi eÄŸitimi üniversitemiz personeli Mühendis İzzet KÖMÜRCÜ tarafından 12.01.2023 tarihinde, saat 10.30'da KTÜ Uzaktan EÄŸitim Sistemi aracılığı ile Çevrim İçi olarak gerçekleÅŸtirilecektir.
Tüm personelimiz davetlidir.
EÄŸitime katılmak için tıklayınız.