Mart
Sağlıklı Yaşam ve Teknoloji Bağımlılığı
2025-2026 Dönemi Yetenek Havuzu YolculuÄŸu Devam Ediyor
Millî EÄŸitim Bakanlığı YeÅŸilay İl Formatörü Uzm. Psikolojik Danışman Alparslan OKUMUÅž tarafından tüm personelimize yönelik “SaÄŸlıklı YaÅŸam ve Teknoloji Bağımlılığı” konulu eÄŸitim programı, 12.03.2026 tarihinde saat 10.30’da KTÜ Fen Fakültesi Nazım TerzioÄŸlu Amfisinde düzenlenecektir.
SaÄŸlıklı yaÅŸam alışkanlıklarının güçlendirilmesi ve teknoloji bağımlılığına iliÅŸkin farkındalığın artırılması, çalışanların hem bireysel iyilik hâlinin korunması hem de iÅŸ verimliliÄŸinin sürdürülebilir kılınması açısından önemli bir ihtiyaç hâline gelmiÅŸtir. Bu doÄŸrultuda gerçekleÅŸtirilecek söz konusu eÄŸitime tüm personelimizin katılımı büyük önem arz etmektedir.
Bu eÄŸitimin belgelendirilmesi Memur Akademisi yönergesinin 24. maddesi gereÄŸince yerine getirilecektir.
Keyifli bir eÄŸitim ve geliÅŸim yolculuÄŸu dileriz.