Haziran
KAMUOYUNA DUYURU: Sn. Mustafa Reşit AKÇAY
BAŞHEKİMLİK
COVID-19 Hastalığı sonrasında evinde oksijen ve ilaç tedavisi görmekte iken, üç gün önce solunum sıkıntısının artması nedeniyle, baÅŸka bir kurumdan hastanemize sevk edilen Sn. Mustafa ReÅŸit AKÇAY'ın hastanemiz yoÄŸun bakım ünitesindeki takip ve tedavisi devam etmektedir.
Hastamızın genel durumu orta düzeyde olup, yüksek akımlı oksijen altında ve ilaç tedavisi ile kan oksijen düzeyi normal sınırlarda tutulmaktadır. Genel durumunda bir iyileÅŸme ya da kötüye gidiÅŸ gözlenmemiÅŸtir.
YoÄŸun çaba ile hastamızın eski saÄŸlığına kavuÅŸması için gayret gösterilmektedir.
Kamuoyuna saygı ile duyurulur.
KTÜ Farabi Hastanesi BaÅŸhekimliÄŸi