GENEL SEKRETERLİK
180 GÜNLÜK EYLEM PLANLARI
Üniversitemiz Akademik Teşvik Komisyonu Üyelerine Teşekkür Belgeleri Verildi
Üniversitemiz Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu Üyeleri; Prof. Dr. Akif CİNEL, Prof. Dr. Abdülkadir GÜNDÜZ, Prof. Dr. Ayfer DÖNMEZ ÇAVDAR, Prof. Dr. Hüsniye Ebru ÇOLAK, Prof. Dr. İlhan ALTINOK, Prof. Dr. Kamil ÇOŞKUNÇELEBİ, Prof. Dr. Mehmet OKUR, Prof. Dr. Murat TOPBAŞ, Prof. Dr. Rahmi YAMAK, Prof. Dr. Recep GÜMRÜK, Prof. Dr. Sevilay HİNTİSTAN, Prof. Dr. Tülay ZORLU, Prof. Dr. Ülkü ELİUZ, Prof. Dr. Zekeriya BIYIKLIOĞLU, Doç. Dr. Önder AYDEMİR, Doç. Dr. Temel VAROL, Doç. Dr. Burak BARUT ile koordinasyon ve sekreterya görevini yürüten Ufuk ÖZTÜRK İsa YAZICI ve Aydın SİNANOĞLU’na 2022 yılı Akademik Teşvik Ödeneği başvurularının incelenerek takvime uygun olarak tamamlanması sürecinde, verdiği emek ve göstermiş olduğu çabalardan ötürü Teşekkür Belgeleri, Rektörümüz Prof. Dr. Hamdullah ÇUVALCI tarafından takdim edildi.
Rektörlük Senato Salonu’nda düzenlenen törenin sonunda Rektörümüz, akademisyenlerimizi tebrik ederek başarılı çalışmalarının devamını diledi.
09 Şubat 2023
Toplu Sözleşme Görüşmelerinin Yapılma Usul ve Esasları hakkında toplantı gerçekleştirildi.
29 Nisan 2024
Üniversitemizde Kamu İhale Uzmanları tarafından ihale mevzuatı ve uygulamaları eğitimi gerçekleştirildi.
20 Nisan 2024
Kaynakların yönetimi ve finansal yönetime ilişkin tanımlı süreçler oluşturarak kurumsal kapasiteyi güçlendirmek üzere geliştirilen bir model olarak eylem planları hazırlandı.
17 Nisan 2024
Satın Alma Şube Müdürlüğü, Aldığı Geri Bildirimler Doğrultusunda Süreçlerini İyileştiriyor
05 Mart 2024
Üniversitemiz Memur Akademisi çatısı altındaki idari personelimizin, 9 aylık modüler eğitimlerden sonra sınav ve mülakat sürecini başarı ile tamamlamaları halinde atamaları yapılmaktadır.
27 Şubat 2024
2024 Yılı Görevde Yükselme ve Ünvan Değişikliği Sınav sürecini birlikte planlamak üzere Eğitim ve Sağlık Hizmet Kolu Sendika Temsilcileriyle toplantı gerçekleştirildi.
23 Şubat 2024
2024 Yılı Görevde Yükselme ve Ünvan Değişikliği Sınav sürecini birlikte planlamak üzere idari amirlerimizle toplantı gerçekleştirildi.
21 Şubat 2024
Bilim, Kültür, Sanat Haftası (BKS) kapsamında gerçekleştirilecek olan etkinlikler BKS'24 Düzenleme Kurulu ve Rektörümüzün katılımıyla değerlendirildi.
14 Şubat 2024
Üniversitemizde 2024 yılı içerisinde gerçekleştirilecek Görevde Yükselme ve Ünvan Değişikliği Sınavı ilk toplantısı gerçekleştirildi.
06 Ocak 2024
Genel Sekreterliğimiz, kurumsal aidiyeti güçlendirecek, kurumsal uygulamalara yönelik geri bildirimlerin alındığı, yüz yüze iletişim toplantılarına başladı.
06 Aralık 2023
Üniversitemiz 10 Nolu İş Kolunda 3. Dönem Toplu İş Sözleşmesine ait Ek Protokol İmzalandı
04 Ocak 2024
İnsan kaynağımızla kurum içi süreçlerin daha etkin yönetilmesi ve kullanıcı memnuniyetinin daha da artırılmasına yönelik geliştirilen yazılımlar konusunda Üst Yönetimimize brifing verildi.
24 Kasım 2023
Üniversitemiz Genel Sekreterliğinin koordinasyonunda ve eylem çalışma gruplarının katkılarıyla hazırlanan 180 Günlük 6. Eylem Planı sonuç raporu bilgilendirme toplantısı gerçekleştirildi
12 Ekim 2023
Genel Sekreterlik koordinasyonunda hazırlanan VI. 180 Günlük Eylem Planı Sonuç Raporu Bilgilendirme Toplantısı 06.10.2023 tarihinde Üniversitemiz Toplantı Salonunda gerçekleştirildi.
06 Ekim 2023