ulusal standartlar

 

1. AMAÇ VE HEDEFLER

1.1. Kurumsal amaçlar
1.2. Eğitim programının amaç ve hedefleri

2.EĞİTİM PROGRAMININ YAPISI VE İÇERİĞİ

2.1. Eğitim programının yapısı
2.2. Eğitim programının içeriği

  3. ÖĞRENCİLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ

3.1. Ölçme değerlendirme uygulamaları

  4.ÖĞRENCİLER

4.1. Öğrenci seçimi, alımı ve sayısı konularındaki yaklaşım
4.2. Öğrencilerin görev ve sorumlulukları
4.3. Öğrenci temsiliyeti
4.4. Öğrencilere yönelik danışmanlık hizmetleri
4.5. Sosyal, kültürel, sanatsal ve sportif olanaklar
4.6. Ulusal ve uluslararası değişim fırsatları
4.7. Öğrencilerle sürekli ve düzenli iletişim

  5.PROGRAM DEĞERLENDİRME

5.1. Program değerlendirme sisteminin yapısı
5.2. Program değerlendirme sonuçlarının kullanımı

 6.AKADEMİK KADRO

6.1. Akademik Kadro Politikası
6.2. Akademik kadronun sürekli mesleksel gelişimi

  7.ALTYAPI VE OLANAKLAR

7.1. Alt yapı ve eğitsel olanaklar
7.2. Mali olanaklar

  8. ÖRGÜTLENME, YÖNETİM VE YÜRÜTME

8.1. Örgütlenme
8.2. Yönetim
8.3. Yürütme

  9. SÜREKLİ YENİLENME VE GELİŞİM

9.1. Sürekli yenilenme ve gelişim düzeneği
9.2. Sürekli yenilenme ve gelişim alanları