Polonya'nın Wroclaw Bilim ve Teknoloji Üniversitesi'nden Sofiia Tretiak METAM'da Erasmus+ Stajına Başladı

KTÜ DeÄŸiÅŸim Programları KoordinatörlüÄŸü, üniversitemizin araÅŸtırma ve uygulama merkezleriyle iÅŸ birliÄŸine devam ediyor. Erasmus+ Staj HareketliliÄŸi programı kapsamında Polonya’nın Wroclaw Bilim ve Teknoloji Üniversitesi öÄŸrencisi Sofiia Tretiak, bilimsel çalışmalarını yürütmek üzere KTÜ Medikal Cihaz Tasarım ve Üretim Uygulama ve AraÅŸtırma Merkezi'nde (METAM) stajına baÅŸladı.
1 Haziran 2026 tarihinde merkezdeki çalışmalarına baÅŸlayan Sofiia Tretiak, 31 AÄŸustos 2026 tarihine kadar sürecek staj dönemi boyunca araÅŸtırma ve geliÅŸtirme süreçlerinde aktif rol alarak mesleki deneyim kazanacak. Merkez bünyesinde gerçekleÅŸtirilen bu uluslararası iÅŸ birliÄŸine verdikleri desteklerden dolayı Medikal Cihaz Tasarım ve Üretim Uygulama ve AraÅŸtırma Merkezi Müdürü Prof. Dr. Mustafa ASLAN'a teÅŸekkürlerimizi sunarız.
Sofiia, KTÜ DeÄŸiÅŸim Programları KoordinatörlüÄŸü'nü de ziyaret ederek Erasmus+ süreci hakkında bilgi aldı. KTÜ DeÄŸiÅŸim Programları KoordinatörlüÄŸü olarak Erasmus+ staj öÄŸrencimize baÅŸarılı ve verimli bir staj süreci dileriz.
01 Haziran 2026