duyurular

08

Ocak

Mal Bildirimi Yapılması Hakkında Hatırlatma

Personel Daire Başkanlığı

Üniversitemiz personelinin, 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 14. maddesi kapsamında, 2711 sayılı Mal Bildiriminde Bulunacaklar Hakkında Yönetmeliğin 3. maddesi ve Mal Bildirimi Zamanı başlıklı 11. maddesi hükmü gereği, 2025 yılı mal bildirimi zorunluğu çerçevesinde beyanname vermesi gerekmekte olup bahse konu beyannamelerin kapalı zarf içinde birimlerine teslim edilmesi gereklidir. Birimlerin ise emrinde görevli tüm personellerden kapalı zarf içinde alınan mal bildirimlerini, "Akademik, İdari, 4/B Sözleşmeli Personel" ayrı ayrı tanzim edilip isim listesi ile birlikte 28.02.2025 tarihine kadar Personel Daire Başkanlığına gönderilmesi gereklidir.

Mal Bildirim Formu için Tıklayınız