Dekanımız Sayın Prof. Bahittin KAHVECİ Tarafından TÜBİTAK Bilim Söyleşileri Kapsamında Seminer Gerçekleştirildi
TÜBİTAK Bilim SöyleÅŸileri kapsamında GümüÅŸhane Torul Altınpınar Ortaokulu'nda Fakültemiz Dekanı Prof. Dr. Bahittin Kahveci tarafından "SaÄŸlıklı Beslenme" konulu bir bilim söyleÅŸisi gerçekleÅŸtirildi.
YoÄŸun ilgi gören programa Torul İlçe Milli EÄŸitim Müdürü Eyyüp Zengin de katılarak öÄŸrencilerin heyecanına ortak oldu. Programda ayrıca İlçe Milli EÄŸitim Åžube Müdürü Yüksel Çolak ile Torul Altınpınar İlk-Ortaokulu Müdürü Hacer İlayda Emir de yer aldı.
SöyleÅŸide saÄŸlıklı beslenme alışkanlıkları, zararlı alışkanlıklardan uzak durmanın önemi ve düzenli uyku konuları ele alındı. Prof. Dr. Bahittin Kahveci, günlük hayatta yapılabilecek küçük deÄŸiÅŸimlerin bireylerin saÄŸlığı üzerinde büyük ve olumlu etkiler oluÅŸturabileceÄŸini vurguladı.
Program sonunda Prof. Dr. Kahveci, söyleÅŸiye katılan öÄŸrencilere günün anısına kitap hediye etti. EtkinliÄŸin kapanışında Torul İlçe Milli EÄŸitim Müdürü Eyyüp Zengin, deÄŸerli katkılarından dolayı Prof. Dr. Bahittin Kahveci’ye teÅŸekkür ederek kendisine teÅŸekkür belgesi takdim etti.
SöyleÅŸinin ardından Dekanımız tarafından öÄŸrencilere kitap hediye edildi.





09 Nisan 2026