ARGEMİP Ar-Ge ve Tasarım Merkezleri İletişim ve İş Birliği Platformu İle Tanışma Toplantısı Gerçekleştirildi!

Türkiye’de Ar-Ge ve Tasarım merkezleri arasında iÅŸ birliÄŸinin arttırılması, Ar-Ge ve Tasarım faaliyetlerinin ivmelenmesi ve geliÅŸmesi için sahada aktif faaliyetler yürüten ARGEMİP Ar-Ge ve Tasarım Merkezleri İletiÅŸim ve İş BirliÄŸi Platformu ile çevrim içi tanışma toplantısı gerçekleÅŸtirildi. ARGEMİP’i temsilen Genel Sekreter Zeki TUNA, Yürütme Kurulu Asistanı Nihan Nigar ARAT, KTÜ TTM’yi temsilen Üniversite Sanayi İş BirliÄŸi Modül Koordinatörü ÖÄŸr. Gör. Beril DEÄžERMENCİ ve Proje Uzmanı Dilek İSKENDER BALABAN tarafından gerçekleÅŸtirilen toplantıda Ar-Ge ve Tasarım Merkezlerine yönelik gerçekleÅŸtirilecek iÅŸ birlikleri hakkında görüÅŸme saÄŸlandı.
08 Haziran 2023