KTÜ TTM Ev Sahipliğinde Sanayi ve Teknoloji İş Birliği Kurulu (SANTEK) Toplantısı Gerçekleştirildi
Toplantı Trabzon Vali Yardımcı Hacı Osman HÖKELEKLİ’nin katılımı ve konuÅŸmasıyla baÅŸlatılmış, İl Sanayi ve Teknoloji Müdürü Mehmet ÅžAFAK’ın toplantı gündemiyle ilgili genel deÄŸerlendirme yapmasıyla devam etmiÅŸtir.
KTÜ TTM toplantı salonunda gerçekleÅŸtirilen SANTEK toplantısının ana gündem konularıyla ilgili TTM Müdürü Prof. Dr. Oktay YILDIZ sunum gerçekleÅŸtirmiÅŸ, katılım saÄŸlayan ilimiz Kurum Müdür ve temsilcilerinin, Organize Sanayi Müdürlerinin ve ilimiz üniversiteleri temsilcilerinin görüÅŸleri alınmıştır.
Toplantının ana gündeminde olan; ilimiz sanayisinde katma deÄŸerli üretimin arttırılması amacına yönelik olarak sanayicilerin yönlendirilmesi için yapılması gereken çalışmalar hususunda deÄŸerlendirme yapılmışı ve Sanayi ve Teknoloji Bakanlığınca sunulmuÅŸ olan Hamle Programı ile ilgili kurul üyeleri bilgilendirilmiÅŸtir.
İkinci ana gündem olan; ilimiz sanayisinin Ar-Ge altyapısının güçlendirmesi amacıyla, ihtiyaç duyulan doktora derecesine sahip nitelikli insan kaynağı sayısının arttırılmasını teÅŸvik eden TÜBİTAK 2244 Programı hakkında bilgilendirme yapılarak farkındalık arttırılacak çalışmalar üzerine görüÅŸme yapılmıştır.



16 Aralık 2022