KTÜ TTM I. Uluslararası Teknoloji Transferi Sempozyumuna Katılım Sağladı
Ondokuz Mayıs Üniversitesi ev sahipliÄŸinde 6-8 Mayıs 2024 tarihleri arasında gerçekleÅŸtirilen I. Uluslararası Teknoloji Transferi Sempozyumu’na (I. International Technology Transfer Symposium) KTÜ TTM olarak katılım saÄŸlandı.
Sempozyum, teknoloji transferi paydaÅŸlarını bir araya getirerek, katılımcıların çeÅŸitli sektörlerden uzmanlarla bir araya gelmesini, deneyimlerini paylaÅŸma ve iÅŸ birliÄŸi imkanlarına odaklanma ÅŸansı sunmuÅŸtur. Sempozyumda teknoloji transferi süreçlerinin yanı sıra, üniversite sanayi iÅŸ birliÄŸi ve ticarileÅŸtirilme konularında da deÄŸerli bilgiler ve tecrübe paylaşımı gerçekleÅŸtirilmiÅŸtir.
Önemi her geçen gün daha da artan teknoloji transferi ve inovasyonun farkındalığının bu gibi etkinliklerle desteklenmesini saÄŸlayan organizasyon ekibine ve katılımcılara teÅŸekkür ederiz.

09 Mayıs 2024