KTÜ TTM Tarafından İnşaat Mühendisliği Öğrencilerine Girişimcilik Eğitimi Gerçekleştirildi


KTÜ Teknoloji Transferi Uygulama ve AraÅŸtırma Merkezi ÅžirketleÅŸme ve GiriÅŸimcilik Modülü Koordinatörü Eren YILMAZ tarafından 20.10.2022 ve 27.10.2022 tarihlerinde İnÅŸaat MühendisliÄŸi öÄŸrencilerine giriÅŸimcilik eÄŸitimi gerçekleÅŸtirilmiÅŸtir. Bu eÄŸitimlerde ilk olarak “GiriÅŸimcilik ve GiriÅŸimcilik Yol Haritası” ve “ İş Modeli” eÄŸitimleri verilmiÅŸtir. Ardından TÜBİTAK 1512 BİGG programı hedefi ile ödev hazırlayacak olan öÄŸrencilere BİGG projesi yazımı eÄŸitimi verilerek 2 günlük eÄŸitim süreci tamamlanmıştır.
11 Kasım 2022