Merkezimiz Tarafından Yeni KTÜ'lü Araştırmacılara Yönelik Başlangıç Eğitimi Gerçekleştirildi
Üniversitemizde 2025-2026 yılları içerisinde göreve baÅŸlayan ve unvan deÄŸiÅŸikliÄŸi bulunan araÅŸtırmacılara yönelik olarak düzenlenen "KTÜ TTM Perspektifi ile Yeni KTÜ’lü AraÅŸtırmacılara Yönelik BaÅŸlangıç EÄŸitimi”, Merkezimiz Seminer Salonu’nda gerçekleÅŸtirildi.
Etkinlik kapsamında Merkezimiz tarafından gerçekleÅŸtirilen faaliyetler ve verilen hizmetler hakkında bilgilendirme yapıldı. Ulusal ve uluslararası programlar, üniversite iÅŸ dünyası iÅŸ birliÄŸi süreçleri, fikri mülkiyet hakları ile giriÅŸimcilik ve ticarileÅŸme konularına iliÅŸkin temel bilgiler araÅŸtırmacılarla paylaşıldı.
Merkezimiz, araÅŸtırmacılarımıza yönelik bilgilendirme ve kapasite geliÅŸtirme faaliyetlerini sürdürmeye devam edecektir.



17 Åžubat 2026