Üniversitemizde TÜBİTAK 2237 Proje Eğitimi Gerçekleştirildi
Üniversitemiz Elektrik-Elektronik MühendisliÄŸi ÖÄŸretim Üyesi Doç. Dr. Önder AYDEMİR’in koordinatörlüÄŸünde ve TÜBİTAK 2237-B Programı çerçevesinde Trabzon TEKNOKENT’te, 11-13 Mayıs 2022 tarihleri arasında "Teknokentlerde Yer Alan/Almak İsteyen Akademisyenlere Yönelik Ar-Ge Projesi Hazırlama EÄŸitimi” etkinliÄŸi düzenlendi.
EtkinliÄŸe, ülkemizin 16 farklı üniversitesinden 26 akademisyen katıldı. Ar-Ge Projesi Hazırlama EÄŸitimi kapsamında katılımcılara, Kamu-Sanayi iÅŸ birliÄŸini artırmaya yönelik TÜBİTAK 1505-Üniversite-Sanayi İş BirliÄŸi Destek Programı'nın detaylı tanıtılmasının yanı sıra TÜBİTAK 1512 ve 1505 Programı ile ilgili tecrübe paylaşımlar da aktarıldı. Ayrıca Kamu-Sanayi iÅŸ birliÄŸi projelerinin hazırlanmasında dikkat edilecek konular üzerinde teorik ve uygulamalı olarak durularak katılımcılar, 4 ayrı grup çalışması ile disiplinler arası proje üretme ve hazırlama etkinlikleri ile deneyim kazandı. Proje yazma etkinliÄŸi eÄŸitmenleri, Üniversitemizin projeler konusunda deneyimli ÖÄŸretim Üyeleri; Prof. Dr. Asim KADIOÄžLU, Prof. Dr. GençaÄŸa PÜRÇEK, Prof. Dr. Tamer TÜZÜNER ve Doç. Dr. Önder AYDEMİR ile ATA TEKNOKENT Genel Müdürü Prof. Dr. Ayhan ÇELİK oldu.
KTÜ TTM olarak destek verdiÄŸimiz eÄŸitim organizasyonunda Merkezimiz üniversite sanayi iÅŸbirliÄŸi uzmanlarından ÖÄŸr. Gör. Beril DEÄžERMENCİ “TÜBİTAK 1505 Üniversite-Sanayi İş BirliÄŸi Programında Dikkat Edilecek Hususlar” konulu sunumu ile yer almış ve proje yazma etkinliÄŸi, Rektörümüz Prof. Dr. Hamdullah ÇUVALCI’nın teÅŸrif ettiÄŸi Katılım ve TeÅŸekkür Belgesi Takdim Töreni ile sonlandırılmıştır.



16 Mayıs 2022