eğitim-öğretim 2024-2028 performans

STRATEJİK AMAÇ VE HEDEFLER 2024
Gerçekleşme
%
2025
Gerçekleşme
%
2026
Gerçekleşme
%
2027
Gerçekleşme
%
2028
Gerçekleşme
%
Amaç 1- Nitelikli Mezunlar İçin Eğitim ve Öğretimi Yenilikçi ve Öğrenciyi Merkeze Alan Bir Yaklaşımla Güçlündirmek 59,68        
Hedef 1.1 Programların tanınırlığı artırılacak ve nitelikli öğrenciler için tercih edilirlik düzeyi yükseltilecektir 46,47        
PG1.1.1   Lisansüstü öğrenci sayısı 65,38        
PG 1.1.2 Katılım sağlanan (aday öğrenciler) üniversite tanıtım etkinliği sayısı 0,00        
PG 1.1.3 Üniversiteden ayrılan (mezunlar hariç) öğrenci sayısı 0,00        
PG 1.1.4 YKS ile KTÜ'ye yerleşen yeni öğrencilerin başarı sırası (sayısal) ortalaması 40,48        
PG 1.1.5 Uluslararası öğrenci sayısı 100,00        
Hedef 1.2 Eğitim programları, öğrenme kaynakları ve akademik destek hizmetleri kalite odaklı geliştirilecektir 85,00        
PG 1.2.1 Akredite program sayısı 100,00        
PG 1.2.2 Öğrencilerin öğrenme ortamı, kaynakları, tesis ve altyapılara yönelik memnuniyet oranı (%) 0,00        
PG 1.2.3 Kütüphanede bulunan basılı ve elektronik kaynak (kitap, e-kitap, e-dergi) sayısı 100,00        
PG 1.2.4 Sektör temsilcilerinin katıldığı ders sayısı 100,00        
PG 1.2.5 Öğrencilerin akademik destek hizmetlerinden memnuniyet oranı (%) 100,00        
Hedef 1.3  Lisansüstü eğitim nicelik ve nitelik olarak geliştirilecektir 31,00        
PG 1.3.1 Disiplinlerarası lisansüstü program sayısı 0,00        
PG 1.3.2 Yayın (SCI, SSCI, A&HCI) üretilen lisansüstü tez sayısı 100,00        
PG 1.3.3 Uluslararası doktora öğrenci sayıs 0,00        
PG 1.3.4 Lisansüstü öğrenci oranı (toplam öğrenci içerisindeki oranı) 0,00        
PG 1.3.5 Kamu, özel sektör/sanayiye yönelik hazırlanan lisansüstü tez sayısı 55,00        
Hedef 1.4 Öğretme ve öğrenme hizmetleri sürekli iyileştirilecektir 44,25        
PG 1.4.1 Ö-MER tarafından yıl içerisinde akademisyenlere yönelik düzenlenen oryantasyon ve teknolojik mentörlük sayısı 100,00        
PG 1.4.2 Ö-MER tarafından öğrencilerin yaşam becerilerini geliştirmeye yönelik düzenlenen eğitim sayısı 37,50        
PG 1.4.3 Ö-MER tarafından sosyal transkripti düzenlenen öğrenci sayısı -        
PG 1.4.4 Dezavantajlı (engelli, uluslararası, yoksul, azınlık, göçmen vb. öğrenciler) grupların öğrenmelerini kolaylaştırıcı, üniversiteye uyumlarını destekleyici faaliyet sayısı 100,00        
PG 1.4.5 Yıl içerisinde eğiticilerin eğitimi sertifikası alan öğretim üyesi sayısı 7,00        
Hedef 1.5 Eğitimin uluslararası boyutu geliştirilecektir 91,67        
PG 1.5.1 Eğitim alanında kurulan uluslararası iş birlikleri sayısı 66,67        
PG 1.5.2 Uluslararası öğretim elemanı sayısı 100,00        
PG 1.5.3 Yabancı dilde eğitim veren lisansüstü program sayısı 100,00        
PG 1.5.4 Dolaşımdaki öğretim üyesi sayısı(gelen+giden) 100,00        
PG 1.5.5 Dolaşımdaki öğrenci sayısı(gelen+giden) 100,00