4 Mart Dünya Obezite Günü
4 Mart Dünya Obezite Günü kapsamında, Beslenme ve Diyetetik Bölümü ÖÄŸrenci Kulübü tarafından düzenlenen etkinlikte Medikal Park Karadeniz Hastanesi diyetisyeni Dyt. Simay ÅžAHİN öÄŸrencilerimizle buluÅŸtu ve “Obezite Tedavisinde Multidisipliner Yaklaşım ve Diyetisyenin Rolü” konulu bir sunum gerçekleÅŸtirdi. ÖÄŸrencilerimizin katılımıyla gerçekleÅŸen etkinlik, farkındalık yaratmak ve obezite tedavisinde beslenmenin önemini vurgulamak açısından verimli geçti.
Davetimizi kabul eden Dyt. Simay ÅžAHİN’e ve katılan tüm öÄŸrencilerimize teÅŸekkür ederiz.


10 Mart 2026