Rektörümüz Prof. Dr. Hamdullah Çuvalcı, Üniversitemiz Kalite Komisyonu ile bir toplantı gerçekleÅŸtirerek devam eden çalışmalar hakkında bilgi aldı. Rektör Yardımcılarımız ve Genel Sekreterimizin de katıldığı toplantıda Kalite Komisyonu üyeleri tarafından Üniversitemizde devam eden kalite çalışmaları ve yakın bir tarihte baÅŸlayacak olan YÖKAK İzleme Programı hakkında sunumlar gerçekleÅŸtirildi.
Toplantı sonunda ise baÅŸta, komisyonda beÅŸinci yılını tamamlayan üyeler olmak üzere tüm üyelere Rektörümüz tarafından teÅŸekkür belgesi takdim edildi.
11 Kasım 2021