Beslenme ve Diyetetik Oryantasyon Programı
Beslenme ve Diyetetik Bölümü öÄŸrencileri için 26 Eylül saat 9'da Oryantasyon Programı gerçekleÅŸtirilmiÅŸtir. Dekan/Bölüm BaÅŸkanı Prof. Dr. Bahittin KAHVECİ, Dekan Yardımcısı/Bölüm BaÅŸkan Yardımcısı Prof. Dr. Neslihan SARUHAN GÜLER ile bölümün öÄŸretim elemanları ve 1.sınıf öÄŸrencilerinin katıldığı programın açılış sunumunu Dr. ÖÄŸr Üyesi GülÅŸen DELİKANLI AKBAY yapmıştır. Ardından Bölüm BaÅŸkanı ve öÄŸretim elemanlarının konuÅŸmaları ve öÄŸrencilerle tanışma sonrası program sonlandırılmıştır. ÖÄŸrencilerimize eÄŸitim öÄŸretim dönemleri boyunca baÅŸarılar dileriz...
26 Eylül 2022