Fakültemizde Performans Başarısı Gösteren İdari Personelimize Teşekkür Belgesi ve Plaket Takdim Edildi
Üniversitemizin öz kaynakları ve profesyonel çalışma gruplarının titiz çalışmaları sonucunda hayata geçirilen KTÜ Performans Yönetim Sistemi kapsamında yürütülen Performans DeÄŸerlendirme Dönemi sonuçları doÄŸrultusunda, Fakültemiz idari personeline yönelik teÅŸekkür belgesi ve plaket takdim programı gerçekleÅŸtirildi.
Kurumsal aidiyet duygusunun güçlendirilmesi, çalışan motivasyonunun artırılması ve baÅŸarılı çalışmaların teÅŸvik edilmesi amacıyla düzenlenen programda, performans sistemi kapsamında üstün baÅŸarı gösteren idari personelimiz ödüllendirildi.
Törende konuÅŸan Fakültemiz Dekanı Prof. Dr. Ali Osman BELDÜZ, kurumun hedeflerine ulaÅŸmasında idari personelin özverili çalışmalarının büyük önem taşıdığını vurgulayarak, gösterdikleri gayret ve baÅŸarılarından dolayı personelimizi tebrik etti. Dekanımız, KTÜ Performans Yönetim Sistemi’nin çalışanların geliÅŸimine katkı saÄŸlayan önemli bir uygulama olduÄŸunu ifade ederek, elde edilen baÅŸarıların kurumsal geliÅŸime deÄŸer kattığını belirtti.
Program kapsamında baÅŸarı gösteren personelimize teÅŸekkür belgeleri ve plaketleri Fakültemiz Dekanı Prof. Dr. Ali Osman BELDÜZ tarafından takdim edildi.
Törene Fakültemiz Dekanı Prof. Dr. Ali Osman BELDÜZ’ün yanı sıra Dekan Yardımcıları Prof. Dr. Nurhayat ÖZDEMİR ve Prof. Dr. Zekeriya BIYIKLIOÄžLU ile Fakültemiz idari personeli katılım saÄŸladı.
Program, toplu fotoÄŸraf çekiminin ardından sona erdi. Üniversitemiz, çalışanlarının baÅŸarılarını teÅŸvik eden uygulamalarla kurumsal geliÅŸimini sürdürmeye devam etmektedir.
22 Haziran 2026